”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

четвъртък, август 13, 2009

Хари Потър 6 или един прекрасно прекаран ден

Днес бях да гледам "Хари Потър и Нечистокръвният принц" на кино с приятели. И и този път беше спазано неписаното правило че когато си на кино, най-добре е да си на последният ред :) . Но това само между другото.
Като цяло филма беше доста добре направен, липсваха някои неща, но е съвсем в реда на нещата да е така при положение че книгата е доста дебела и не може да се вкара всичко във филма. Имаше неточности, но за сметка на това специалните ефекти бяха наистина добри. Имаше си я и интригата и страшният момент които наистина ми изкара акъла.
Въпреки това имаше прескачане от една сцена в друга без да го има преходният момент. Например, след като Хари взе спомена на професор Слъгхорн, веднага се оказа в кабинета на Дъмбълдор. Както и други такива. Беше съвсем забравен факта, че никои не може да се магипортира на територията на училището, романтичните сцени между Хари и Джини бяха... меко казано зле, бяха показани само два спомена за Том Ридъл a.k.a Лорд Волдемор.
За сметка на това Фенрир Грейбек и Белатрикс си изглеждаха все така налудничаво, като този път Бела напълно приличаше на луда.
Бях приятно изненадана от външният вид на Драко Малфой. Доста се е издължил а и костюмите му отиваха. Не мисля че успя съвсем успешно да представи поверената му роля този път, но се справи прилично.
Тонкс изглеждаше... странно! Може би това е най-точната дума. Изобщо не приличаше на себе си от другите филми и ако не се беше обърнала към Лупин със някаква мила дума, нямаше изобщо да разбера че е тя. Беше странно да я видя със тази прическа и изобщо по този начин.
Но нещо което много ми хареса беше вкараната сцена в която смъртожадните нападат Хралупата. Отново луда Белатрикс, която крещи как е убила Сириус Блек. И разбира се... Хари и Джини в беда...
Но хайде млъквам че ще се откажете да гледате филма ако ви кажа всичко.
Филма си заслужава според мен и не съжалявам че го гледах.
Аз съм фен на поредицата, безспорният ми фаворит от филмите е 5тият - "Орденът на феникса". От книгите най-много харесвам 3-тата - "Затворника от Азкабан". Имаше период когато знаех част от репликите наизуст дори, но това беше миналото лято.
Иначе освен киното, направихме и хубава обиколка по магазините, съответно си харесах нещо и така.
Мисля че за момента това ще е от мен.
Надявам се да не съм ви отказала от филма и ако сте го гледали да споделите своето виждане по въпроса и да ме опровергаете ако желаете за нещо :)

2 коментара:

  1. Aaaa... Аз тук ще си замълча, за да не ти прецакам кефа от изкарания ден :) За мен лично 2та часа които пропилях в гледане на този филм са безвъзвратно загубени :( Но поне се радвам, че на теб ти е харесал!

    ОтговорИзтриване
  2. Ами като си помисля колко по-зле ми казваха че е... :D Наистина останах приятно изненадана че е по-добре колкото ми го описваха :) . А и с компанията беше доста забавно поради някои неща :D Не спряхме да се смеем почти през цялото време :D.
    Както и да е държа да отбележа че предпочитам книгите пред филмите ;)

    ОтговорИзтриване