”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

понеделник, август 03, 2009

Добре дошли!


Не съм особено убедена че съм способна да си водя блог, но ето, нов ден, по-скоро следобед, ново предизвикателство!
За момента не знам какво точно ще публикувам, вероятно ще са неща които съм писала.
Не очаквам нищо, ще се опитам да съм редовна в писането си тук.
Може да срещнете какво ли не, не се очудвайте на нищо :)
Предупреждавам само :)
Е, това е за момента, като за първа публикация май е добре.
See you around :)

2 коментара:

  1. Ей сладур. Какво да ти кажа много се радвам, че започна и ти да си водиш блог. Адски е забавно да следиш блоговете и да имаш собствен!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекарасно, прекрасно! Ииии... не бих искал да ти определям (все пак си е твоя блог), но бих бил доста доволен ако продължаваш да го водиш на български :)
    Марио

    ОтговорИзтриване