”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

събота, август 08, 2009

Филми с Хилари Дъф


Този следобед изгледах два филма с тази актриса и певица.

Принципно не я харесвам кой знае колко много, но трябва да призная че филмите, "Raise your voice" и "A cinderella story" ми приповдигнаха доста настроението :)
Вярно, във всеки от тях има доста кофти и натъжаващи моменти, на повечето от които искренно ми се напълниха очите със сълзи, повечето бяха естествено във "Raise your voice" но които го е гледал ще ме разбере ;) .
Също така факт е, че и двата филма ги гледам не за първи или втори път.
Но защо го правя? Защо се връщам към тях отново и отново?
Истината е проста.
Обичам да гледам как Хилари сбъдва мечтите си. Особено във "Raise your voice".
Тук е времето да спомена, че този филм е свързан и с моя неосъществена мечта, която вероятно никога няма да се осъществи :) Въпреки това обаче аз съм си оптимист за това. Дори и да не мога да пея като хората и да свиря, филма ме зарежда с положително настроение и енергия и ме кара да се усмихвам :) .
Колкото до "A Cinderella story", ми се беше догледал откакто за последно гледах "Another cinderella story". Последният повече ми допада от версията с Чад Майкъл Мъри и Хилари Дъф, заради повечето музика, танците, и изобщо по-разчупеното представяне на нещата.
Но и оригинала изобщо не е за изхвърляне :) . Бях забравила момента с есемесите, после с представлението, тотално бях изключила за маскираният като Зоро приятел на героинята на Хилари...
Мисля че следобеда ми беше оползотворен добре в припомняне на тези два филма :)
А вие как мислите? :)

1 коментар:

  1. А така де! Аз й обожавам филмите. Няма нейн филм който да не ми е подействал добре. А колкото до този където е в музикалната академия може би е един от любимите ми, че дори и песните си дръпнах! Просто е голям сладур Хилари и много си я обичам.

    ОтговорИзтриване