”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

вторник, август 11, 2009

За писането, мислите, запознанствата и други среднощни идеи

Дам, не гледайте странно, наистина знам колко е часа, и въпреки всичко реших да напиша няколко реда.

След пускането на поредният пост в едно от личните ми неща се замислих сигурно за хиляден път защо пиша, как започнах, дали успях да постигна нещо с това.

И за хиляден път установих че правя това защото ми доставя радост и удоволствие.

Не си правя кой знае какви илюзии, че ще преуспея с това, все пак не съм някакъв гении че да измисля нещо ново и уникално което никои преди мен да не е писал.

Но въпреки това намирам някакво удоволствие в това занимание.

Започнах едно лято преди две години. Предполагам затова се сещам сега. Пишех нещо с много елфи, мистерии... общо взето не го докарах до никъде...

А после се запознах във един форум с едно момиче, което в последствие стана моя много добра приятелка и в момента с нея ръководим един форум. По-точно тя ръководи, аз само помагам с дребни неща.

От нея се запалих по писането във форуми. До тогава нямах регистрация в нито един такъв, но след прочита на нещо което тя и още няколко момичета бяха писали се престраших и започнах и аз.
Там пуснах една тема, с която не знам какво стана всъщност... После дойде и първата ми идея за роул плей, в която изненадващо, но се записаха повече хора отколкото очаквах. Това разбира се ме окуражи и продължих.
После дойдоха есетата, съчиненията, писането на роул плей докато се стигна до това което правя в момента...

Радвам се на всеки коментар, на всяка критика независимо от кого е :)

Е това е, лека нощ, мисля че достатъчно неща изписах с полу заспалият си мозък тази нощ.

2 коментара:

  1. Не мисля, че трябва да си поставиш за цел да преуспееш за да създадеш хубави неща. Както безброй пъти съм ти казвал различните хора имат различни дарби, някои като теб са с по няколко. ;) Това, което искам да кажа е - ти можеш да пишеш, още повече че нещата които създаваш са подплътени с много чувство и желание. Всяко твое произведение е част от самата теб и това прави всяко едно различно и уникално. Не е нужно да се нарече талант... А просто магия. :)

    ОтговорИзтриване
  2. И аз вече се чудя кой ник да сменя, че иконките ми не излизат в блогър! Виж писането е нещо което те прави по-спокоен. Когато излееш всички тези мисли и сценарии които бясно се въртят из главите ни, тогава е много по-лесно всичко. А още по-приятно е когато го правиш добре, а ти наистина го правиш добре!

    ОтговорИзтриване