”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

сряда, август 12, 2009

И отново по никое време

Не знам какво ми става, че пак седнах да пиша сега. Вярно, пиша и роул плей във форум, които споменах в предишната публикация, но това не ми пречи особено.
Днешният дъжд явно ми донесе някакво вдъхновение. Наистина, понамокри ме малко, но си заслужаваше. Както изглежда си заслужаваше да пазя старите си използвани билетчета от градският транспорт. След като картата ми свърши, си взимам билети. Бях забравила /за щастие/ да изхвърля две-три такива непотребни уж хартийки, когато в 72 не си вадих химикалката, кой знае откога отлежаваща в чантата ми и не започнах да пиша.
Не беше най-удобното място за писане, паветата направо ми разбиха краснописа които и без това го няма :D /още една причина да ги мразя/ но все пак се получи нещо хубаво.
Сега не мога да го препиша, но утре, или по-скоро по-късно днес ще го пусна ако ми остане време и ако не съм загубила билетчетата.
Наистина се надявам да не съм свършила тази глупост и да не са отишли в кофата в "Мак Доналдс" днес заедно със разтопеният сладолед...
По-добре не питайте :D
Sweet dreams :)
P.S.: Щях да сложа и картинка но нещо не се получи :(

2 коментара:

  1. Посмей да си загубила билетчетата и ще те пляскам! Наистина нямам търпение да прочета какво се е родило в хубавата ти главица, докато си се дондуркала в градския транспорт!

    ОтговорИзтриване
  2. Спокойно :) Не съм ги загубила, намерих ги :) По-късно ще пусна :)

    ОтговорИзтриване