”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

понеделник, август 17, 2009

"The mortal instruments"

"City of bones, City of Ashes, City of Glass..."
Вчера вечерта приключих третата книга от поредицата на Касандра Клеър и смело мога да кажа, че наистина много ми хареса. Като цяло досега не бях срещала книга, или поредица от книги, в която толкова успешно да са съчетани свръхестествени същества, характери на героите и обстановката; да е изграден един изцяло непознат свят, който в същото време да не се отдалечава чак толкова от нашият собствен.
Държа да спомена, че "виновна" за това че се вманиячих по книгите, е Яна :) Тя ми даде линк за форума в които ги имаше и всичко. И с нея вчера обсъждах края на третата книга доколкото можех без да и издавам много неща :)
Няма да ви разказвам историята този път. Или поне не цялата. От мен да мине, ще спомена само началото :)
Клариса Фрей е най-обикновенно момиче. До една вечер когато не отива в един клуб с най-добрият си приятел Саймън. И от този момент, от тази вечер, доста неща в живота и се променят... В него нахлуват Изабел и Алек Лайтууд и не на последно място, даже на първо ако питате мен, русокосият Джейс. Мистериозен, смел почти до безумие, Джейс веднага привлича вниманието на Клари...
От там започват едно след друго да се случват много неща, разкритие след разкритие, лъжа след лъжа падат разбулени докато Клариса научава коя и каква е всъщност.
Книгите държат в напрежение читателя до самият си край и ако човек не следва обратите трудно ще следи историята. А обрати и изненади не липсват до самият край :) Както и саркастични забележки всъщност :) Последните са истинско удоволствие да се прочетат :)
Давам ви линче към клипче, което много ми хареса и в което са един вид представени героите от трилогията. Актьорите са реални, даже един от тях играе и в "Wild Child". Песента може би също ще ви хареса. Заслугата пак е на Яна :) Мерси :*
http://www.vbox7.com/play:003eb405

1 коментар: