”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

неделя, август 23, 2009

Send it on! <3

Реших да напиша няколко реда относно една песен която Анн ми прати преди малко :) За което адски много благодаря, понеже песента е просто невероятна, и посланието което носи също е прекрасно.
И да не съм чула коментари от рода на това че са лигави изпълнителите! :D Предупреждавам! :D
Това беше шега разбира се, коментирайте на воля :) Това че аз ги харесвам да не ви прави впечатление като коментирате :)
Така, да си дойдем на думата, песента е Sent it on в изпълнение на Miley Cyrus, Demi Lovato, Jonas Brothers и Selena Gomez :)
Пускам линкчета за клипче и за текст :) Просто вижте текста и се опитайте да вникнете в него :)
Ето ви откъсче :)

"Just smile and the world will smile along with you. That small act of love is meant for one will become two. If we take the chances to change circumstances imagine what we can do... If we send it on..."

И нека се усмихнем!
http://www.youtube.com/watch?v=rd7NIwF-dkg - клипче
http://www.metrolyrics.com/send-it-on-lyrics-disney.html - lyrics!

P.S.: Довечера отивам на вилата и няма да ме има няколко дни ;)

2 коментара:

  1. Мммм дааа, наистина е добра... Текста е супер и редуването на вокалите е доста добро. И все пак изпълнителите са лигави :D (което не пречи песента да е добра)
    Марио

    ОтговорИзтриване
  2. vsa6tnost ne sa ligavi vsi4ko e neveroqtno i zatova izpalnitelitesa lubimite mi zvezdi

    ОтговорИзтриване