”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

четвъртък, септември 03, 2009

"Алхимикът" или да следваш мечтите

От известно време не съм писала тук, просто нещо ми се събраха пътувания и разни други неща, а и понякога мързелът не прощава даже и на мен :D
Сигурно се питате какви алхимични неща ме гонят, и веднага обяснявам ;) Онзи ден бях на гости на леля ми и тя ми даде да прочета една книга...
Дам пак за книги иде реч :) Този път честта на този пост се пада на Паулу Куелю и неговата книга "Алхимикът".
Бяха ми казвали че по принцип автора и книгите му са адски тежки за четене, но точно с тази не мисля, че е така. По принцип до сега не бях чела нищо негово и се бях подготвила за наистина тежка книга, но се оказах приятно изненадана, че всъщност книгата е доста смислово и филосовски издържана и далеч не е толкова сложна за разбиране.
Не мисля да правя резюме на книгата, просто понеже ми е нужен поне още един прочит за да я разбера напълно. Но съм напълно съгласна с това, което пише на гърба и: че е книга, която би могла да промени завинаги живота и начина на мислене на читателите си.
Лично аз ви я препоръчвам да я прочетете :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар