”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

вторник, септември 08, 2009

Final countdown

И така, ето го и последното предсрартово броене. Сигурно гледате странно :) Не ви обвинявам.
Всъщност броенето е за две неща, за 11ти, премиерата на новият сезон на Supernatural и за училището съответно на 15ти :)
Да си кажа честно, за пръв път не искам училището да започва. Това лято, без да си давам каквото и да е време, за каквато и да е равносметка и изобщо без да се замислям, беше най-хубавото ми лято до сега. Вярно, в програмата не присъстваха почивки на море или в чужбина, но беше наситено с нови запознанства със страхотни хора, с които се надявам искренно да останем приятели, както и с приятни изживявания :)
Но няма как, есента идва, с нея и училището :) Може би до някаква степен се радвам. 11 клас, ще видя хора които цяло лято не съм виждала, да, едва ли ще е зле :) Даже съм убедена, че няма да е :) Въпреки това лятото, топлинката, хората от тези три месеца ще ми липсват. Още повече както се очертава да съм различна смяна от повечето...
Но къде ми е оптимизма! Все още съществуват уикендите (и слава Богу! :D )
Колкото до Supernatural, повечето от вас сигурно знаят за тази моя малка мания. Може би това е единственият сериал, който ще изгледам докрая. Просто актьорите са страхотни, самата история е оригинална и увлекателна, поддържа вниманието до самият край, а какво повече мога да искам :)
И така, нека предстартовото броене започне, както за ПГТК и новата учебна година, така и за Supernatural :)
With all my love,
Вес!

1 коментар:

  1. да, прекрасно лято беше (:
    и на мен не ми се иска ваканцията да свършва, но от друга страна, идва есента, а за мен тя е най-прекрасният сезон, който може да съществува
    и колкото и да не ми се вярва, май и на мен ми се иска вече да тръгна на училище
    та така, пожелавам ти една страхотна есен, една успешна учебна година и много положителни емоции ^^

    ОтговорИзтриване