”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

петък, септември 11, 2009

"Sympathy for the devil" или "Supernatural" season premiere!



И така, дойде и заветният ден - новият епизод на "Свръхестествено" вече е факт :)
Гледах го още сутринта към 9-10 мисля, но едва сега седнах да напиша този пост :)
По мое мнение това беше един адски трогателен епизод наситен с много, много обрати. Видяхме и Луцифер, самият дявол в човешка кожа.
Но всичко по реда си.
Първо, началото на самият епизод беше доста добро. Ac/Dc в комбинация с добре подбрани сцени от миналите сезони проследяваше ситуацията до това което е сега.
Сега малко и за героите и актьорите.
Втрещи ме един момент с Боби и Сам. Направо седях и се чудех какво става тук и каква е тази драстична промяна в отношението на Боби към момчетата и в частност към Сам. Добре де, предизвика Апокалипсиса ама... все пак. Тук имаше и една много страхотна реплика.
Появи се отново и небезизвестната ни Мег. Може би я помните - първи и втори сезон, с къса, руса коса, преследваше много момчетата и баща им... Е, същата, пак е тук и е готова да раздава от демоничната си злоба. Само където вече не е руса.
Сигурно си спомняте от финала на четвърти сезон Кастиел. Аз го бях отписала, да си кажа честно и искренно се зарадвах когато се появи и Kick-на out Закарая, който между другото много ми лази по нервите откакто се появи още а в този епизод ми стана още по-черен. Но наистина, радвам се че Кас е добре, въпреки че нещо не знам как точно оцеля.
Така... сега за момчетата.
Първо за Дийн. Дийн изглеждаше адски състарен накрая на епизода, това е момента който ми направи най-голямо впечатление от целият епизод всъщност. Беше разочарован и тъжен и уморен... Просто не приличаше на себе си. Това беше много силен момент, много силен разговор, който показваше новото положение в отношенията на Сам и Дийн.
В това отношение изненадах се много и от факта че намесиха и Михаил! Това изобщо не го бях очаквала. Но явно Крипке си има своите козове скрити в ръкава :)
Колкото до Сам, той е в изключително кофти ситуация... разкъсва се между това че е предизвикал Апокалипсиса, че вината че е причината света да е пред края си е негова. От друга страна брат му и Боби са адски разочаровани от него, и не могат да му се доверяват както преди.
Самият дявол, или по-скоро приемника му, изобщо не изглеждат злобни или зли. Още повече че когато видите защо избира да приеме чистото зло в себе си. Вярно, че Дявола го манипулира, но няма как да обвиняваме Ник за това което направи.
Изобщо епизода оставя много въпроси които ще се разрешават тепърва :)

1 коментар:

  1. Ох да епизода беше адски вълнуващ! В интерес на истината не мисля, че дявола точно манипулира, защото Луцифер си е паднал ангел, който наистина адски много е обичал господ, но ще поживеем и ще видим не мога да правя толкова рано прогнози за това как ще се развият нещата!

    Иначе за героите и това колко състарен беше ДИйн съм съгласна с теб на 100%, а аз даже се и разплаках към речта му за Сам... Да Сам постъпи глупаво, направи адски много грешки и действаше безрасъдно, но все пак нека не забравяме кой счупи първият печат. Първия за Дийн, последният за Сам. По братски му се вика на това :D

    ОтговорИзтриване