”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

сряда, декември 23, 2009

Отново тук :)!


Нова година нов късмет казват хората :) Само че аз не смятам да чакам Новата 2010 за да пусна нещо новичко тук :) Факт е че скоро не съм пускала нищо, музата ме беше напуснала а и в училище се събраха доста неща напоследък...
Но ето че заветната ваканция дойде и аз отново съм тук с нови сили за да пиша :) И искренно се надявам да не ви разочаровам.
И така? С какво да започна? :)
Първо смятам да се похваля че ще участвам в училищният вестник, чийто първи брой ще излезе Януари месец (ако успеем да се организираме естетсвено). Не знам защо но съм доста горда с това си участие, въпреки че ядва онзи ден подготвих първите материали :) Аз си самоповерих темите за филми и музика :)
Откакто не съм писала тук станаха доста неща, някои лоши, други пък безкрайно хубави и излезли като от приказка (като съботата ми например *смигва на Георги*) :) Сега ме е обхванал напълно коледният дух и общо взето съм весела и тичам за подаръци и гледам да заразявам с ентусиязъм хората около мен :) Обичам празниците, обичам трескавата атмосфера и историите, обичам пухкавият бял сняг който покрива и прави София по-красива въпреки задръстванията и адските закъснения на транспорта, обичам даже студа, понеже парзалките вече са отворени! :) И да не се казвам Василка, ако тези дни не организирам компанията да отидем на кънки! <3 Така че хора, гответе се :) Оздравявам и започвам организацията!

Няма коментари:

Публикуване на коментар