”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

четвъртък, декември 24, 2009

Love actually


Два поста за един ден, и аз самата съм изненадана от себе си :D Но сега ще ви кажа за какво иде реч...
Става въпрос за филм. И то не за какъв да е филм, а за Коледен безкрайно позитивен и изпълнен с любов филм :)
"Наистина любов" един от любимите ми филми. За първи път го гледах миналата година с копания. Бяхме се събрали у една от най-добрите ми приятелки :)
Действието се развива във Великобритания и паралелно се развиват няколко истории на хора своеобраазно свързани един с друг по различни начини :) Има както невероятен хумор, така и невероятно много емоции и чувства. Това са истории за Коледа, за позитивизма, за това, че в тази част на годината трябва да казваме истината на тези които обичаме и да им показваме и доказваме обичта си.
Филма си заслужава и то много :) Особено ако се гледа с човек/хора на които много се държи. Искренно ви го препоръчвам за чукащите на вратите ни празници :)

P.S.: I love you, sunshine!

Няма коментари:

Публикуване на коментар