”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

понеделник, януари 11, 2010

"Avatar"



Преди малко се прибрах от прожекцията на филма и бързам да споделя впечатленията си и да ви го препоръчам горещо. :)
Да си призная съвсем честно... нямам си идея какво точно да напиша и то без да ви издам какво се случва. Все още съм много екзалтирана и под влияние на историята за да мога да обяснявам адекватно за сюжета и всичко.
За разлика от повечето напоследък излязли филми, мога смело да кажа, че този имаше идея. И то каква идея! Показваше много неща, неща характерни за хората. И както каза Слънцето, "диваците" както наричаха расата на Пандора, се оказаха повече хора от земляните...
Определено не мога да опиша красивите гледки, невероятно направената флора и фауна направена на планетата. Трябва да се види, за да се оцени красотата. Расата имаше неверояна култура.
Наистина не знам какво да напиша, искаше ми се да направя някакво свясно review за филма, но наистина думите не ми стигат за да обясня впечатленията и чувствата останали у мен!
Искренно се радвам че гледах точно този филм с моето Слънце! Обичам те! :*
Поздрав за всички, най вече за теб, Слънце, с песента на Leona Lewis - I see you!

Няма коментари:

Публикуване на коментар