”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

петък, януари 22, 2010

Малките жестове :)


Мисля че всички обичаме малките жестове :). Особено ако те са направени от човек, на когото много държим и който ни е близък. Всъщност в такъв случаи всеки жест, даже най-малкият и незабележим има огромно значение.
Причината за този пост, всъщност е един Role Play. Започнат като начин за разпускане от ежедневието, това нещо ме накара и сега да се замисля за някои неща, както се случва честичко напоследък. :) . Няма особено значение кое е РПто, поне за всички незапознати с него и героите му. Важното е това, което ме накара да зебележа може би по-ясно от всеки път и да си спомня за много малки жестове, направени за мен.
Разбира се, няма да се отървете без благодарности :D Всъщност, правилно е да кажа, "няма да се отървеш" :D .
Слънце, благодаря ти за всички малки, а и не чак толкова малки жестове, които си правил и продължаваш да правиш за мен. Това са неща, които никога, ама Никога няма да забравя! (hug)
Та това е, ако можех, сега щях да вдигна тост за малките жестове. И то не за друго, ами просто защото те, както и другите по съвпадение малки неща, всъщност правят живота ни цветен и приятен за живеене.
Тази публикация не се получи и наполовина толкова хубава, колкото ми се искаше, и не изразява и половината емоции които ми се искаше да изразя. За съжаление.
Въпреки това, да живеят малките жестове.

Няма коментари:

Публикуване на коментар