”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

сряда, януари 27, 2010

Емоции


Добро утро на всички :)
И така, имам да напиша един два реда да се похваля с някои неща и да покажа пак колко съм "скромна" :D
Първо, вече съм преводач в един форум ^.^ . И се радвам много за това :) Екипа е супер, ще си упражнявам английския, ще чета книги, какво по-хубаво :)
Ииии второ, което всъщност е и по-важното, минала съм си изпитааа!!! ^.^ И то с доста добър (според всички) резултат. Аз лично си мисля че и по-добре може, но аз винаги мисля че може и по-добре :D
И така, това е общо взето :) поне ми е тръгнало на уроци и всякакви такива учебни неща в този пост, и в училище нещата се наредиха и си хващам стипендията ^.^
И така, лек и приятен ден на всички, въпреки ужасяващият студ който ни дебне навън :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар