”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

неделя, януари 03, 2010

Let it snow ^.^


Добро утро :) Понеже не съм писала от 31ви миналата година, предполагам е подходящо все още да честитя на всички новата 2010 :) На всички всичко най най ^.^
Иначе даже и на мен ми е странно че успях да стана толкова рано, особено като се има впредвид в колко заспах. Но както и да е, след малко ми предстои да излеза навън в сипещият се сняг. Да си призная честно като се събудих много се изненадах, пишеше че ще вали във вторник сняг, а не днес! Предполагам вече София и блокирана тотално... нищо чудно, винаги става така, вечно сме неподготвени за снеговете, пък били те падащи даже на трти януари... Не ме разбирайте погрешно, харесвам снега ^.^ ... само че да го гледам от къщи как вали, а не да ми се налага да излизам в него още сънена и не-съвсем отворила очите си :D
Пожелавам ви много приятен ден и успех с бялата приказка навън на всички, на които им се налага да се измъкнат от топлите си легла и да излязат ^.^

Честит рожден ден Цвети! Много много щастие, късмет, успехи и да си все така талантлива и усмихната! ^.^

Няма коментари:

Публикуване на коментар