”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

събота, януари 23, 2010

Supernatural с нов епизод!


Най-после го дочакахме - новият епизод на "Supernatural" след два месеца чакане.
Когато го загледах отначало ми се стори почти неестествено. Дългото прекъсване явно си казваше думата и съм отвикнала да гледам за чудовища и Сам и Дийн. Въпреки че за това сигурно Анди и Яна биха ме линчували :D
Ениуей, да ви кажа за епизода. Момчетата са на ниво, въпреки изнервящата и шантава обстановка. Хареса ми актьорската игра на Джаред. Нещо Дженсън не ми хвана толкова вниманието, незнам защо. Действието се развиваше в лудница със всичките и шантави придружаващи неща.
Беше интересен епизод, както винаги ни запознаха с легендарно същество, с което не се бяхме срещали преди.
Няма да разкривам нищо повече за епизода за да го гледате сами :)

2 коментара:

  1. Ахахаха! И забравяш най-култовият момент от всички PUDDIIIIIIIIIIIIIIING!

    ОтговорИзтриване
  2. :D:D:D Аааа да! Определено си беше култово :D

    ОтговорИзтриване