”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

събота, януари 23, 2010

White Collar


И ето дойде време и за този пост. :) . От няколко дни се заех да гледам едно ново сериалче с не особено привличащо вниманието заглавие. :) . В главната роля е Мат Бомър. Да си призная честно и него не го бях чувала до сега :D
Голяма грешка де, и сериала и актьора си заслужават да се гледат.
Като цяло историята се върти около характера на Бомър, гениялен фалшификатор на ценни предмети и картини, който излежава присъда в затвора. Но три седмици преди да излезе, той бяга. В последствие историята се развива около него и един агент от ФБР.
Сериала има доста свежа история, и се развива на моменти по възможно най-непредвидимият начин точно благодарение на героя на Мат Бомър. :) . Изобщо сериала си заслужава откъдето и да го погледнете :)

Благодарности на Рали, че ми го каза и ме зариби по него :)

2 коментара:

  1. Йей! Много се радвам, че толкова много те е впечатлило сериалчето. На мен изключително бързо ми се изкачи до #2 и сега дебна като наркоманче за още Мат :) Нищо, че е леко гей! Важното е да е щастлив.

    ОтговорИзтриване
  2. :D Ми аз не знаех че е гей, но все едно :D Сериала е страхотен и смятам да го следя занапред, днес 4 епизода на един дъх ги изгледах :)

    ОтговорИзтриване