”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

четвъртък, март 18, 2010

"Вечна"


"Вечна"

От доста време не съм писала тук, но все не ми оставаше време. Иска ми се да мога да наваксам със пропуснатите да опиша мигове които прекарах с приятели и любимият човек, но точно сега не мисля че ще мога. Ще кажа че прекарах незабравими мигове през този един месец в който не съм писала както с компанията си, така и с моето Слънце :*
Току що приключих с четенето на тази книжка - "Вечна" на Алисън Ноел. Спечелих я от един конкурс от един форум в който пиша напоследък. Като цяло бях впечатлена ит корицата и от резюмето. Реших че ще е нещо интересно, а и така се оказа в крайна сметка. Начало на поредицата "Безсмъртните" тя предизвика у мен доста мисли. Напомняше ми даже на нещо, което една приятелка пише. Като цяло книжката е увлекателна и много и се зарадвах като ми я доставиха вчера. И понеже тези дни съм малко болна и си стоях вкъщи за има-няма един ден я прочетох. Имаше моменти, в които много я харесвах, в други ми се струваше доста измислена, в трети ми ставаше смешно. Като цяло мисля че си заслужаваше нищо че имаше тук там по нещо общо със "Здрач" (това да не ви отказва да я прочетете разбира се!). В нея има някакъв елемент който липсва до голяма степен на доста други излязли напоследък книги. Има някаква загадъчност и вие се чудите "Омг, тук сега какво става?! Има нещо, дали не е... или...?" и в края на крайщата се оказва че сте много далеч от истината :D. Може би като нещо негативно мога да кажа че всичко се разкрива наведнъж. Всмисъл такъв, че половината книга е изпълнена със загадъчните неща измежду обичайния (или не чак толкова?) живот на едно момиче на име Евър (в превод Вечна) в който се появява красивият и мистериозен Деймън Огъст. Като цяло мисля че на почитателите на мистериозно-романтични тийн истории ще им се хареса :) Както и на мен, при положение че я изчетох на един дъх както се казва :)

1 коментар: