”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

вторник, май 18, 2010

"Свръхестествено" - финалът на 5ти сезон

Чувствам се едва ли не длъжна да напиша нещо за този епизод и като цяло за сезона. Не мога да кажа че ми хареса епизода, защото ще излъжа. Беше си едно голямо разочарование, въпреки че спрямо абсурдно развилата се история в този сезон имам известни съмнения дали мога да бъда по-разочарована изобщо. Истината е, както коментирахме и със Стефи преди няколко дни, че от този сезон имаше един единствен епизод, който изгледах два пъти с удоволствие и ми беше интересно и това беше 19ти ако не се лъжа.
Ще ме извиняват останалите фенове на Winchester brothers, но сезона не беше особено добър, а финала в частност беше един от най-слабите. Не ме разбирайте погрешно, харесва ми по принцип, интересно ми е, но не знам защо, кога и как успяха да го развалят така... Спомням си първите епизоди които ме запалиха еднин вид и просто сравнявайки със сега не мога да намеря "тръпката", която ме караше да гледам по два три пъти един и същ епизод и да чакам с нетърпение всеки следващ.
Разбира се, чакам следващият сезон, мрънкам на моменти колко време има до септември, харесвам Сам и Дийн все по същия начин, любопитно ми е какво ще стане, но някак си се разочаровах от този финал.

1 коментар: