”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

петък, май 14, 2010

Отново тук

Колко имам да пиша и колко неща не написах навреме, само аз си знам... Имам да пиша ревюта за два филма, два сериала, две книги и трета, която чета в момента. А седя и се туткам с този почти безмислен пост просто защото не знам дали изобщо ще напиша останалите скоро или ще си легна и няма да имам време пак тия дни.
Утре заминавам така или иначе за почивните дни, така че ако не ги напиша тази вечер или утре сутрин... не очаквайте скоро включване от мен поне до другата седмица когато вече не знам дали ще са ми останали впечатления за да описвам книгите и филмите. Всмисъл то че ще са останали, ще са останалите де, ама не знам до колко ще са качествени. И така мили хора, които все още наминавате от време на време, очаквайте следващо включване от мен за нещата които чета и гледам. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар