”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

събота, юни 26, 2010

Отново тук!

Не знам за кой път вече зарязвам блога и се връщам към него отново. Факт е че напоследък ми беше малко напрегнато в личен и училищен план, но това не е кой знае какво извинение да зарежа различните си ангажименти и хобита из нета. Факт е също така и че съм малко несериозна със преводите напоследък но ще наваксам скоро, само да ми приключи и последното изпитване в даскало.
Не ми се иска този пост да е съвсем безмислен затова смятам да разкажа какво се случва около мен през времето през което не съм писала тук. Всъщност не помня колко точно е това, но както и да е, ще напиша нещата, за които се сещам :)
Първото, за което се сещам, е че имах рожден ден :) Станах пълнолетна! Йей! Сега вече мога да се мотая след 10 в дискотеки (не че съм се засилила), да изкарам шофьорска книжка (което също не ми е прооритет) и може да ме осъдят (което не е голяма привилегия :D ). Разбира се сега идва реда на благодарностите. За всички, които направиха този така важен за мен ден толкова специален, а именно: моето слънце Георги, Стефи, Алекс, Моника и Симеон, едно огромно, ама наистина ОГРОМНО Благодаря! Благодаря за подараците, изненадата, за писмото, което ме трогна безкрайно много :) Плюс много целувки и гушки :*. Също така много благодаря за всички фейсбук честитки, честитки на живо, прегръдки и всички смс-и! :) Радвах се на всяко съобщение и изобщо жест.
Това общо взето е най-значимото което се случва с мен напоследък. Завършвам 11 клас доста добре, всичко е наред общо взето иии така :) Луднала съм по едни книги, но за това в следващите постове които ще пусна специално за тях ;) Ще чакате!
Отново много целувки и благодарности за всички, направили рд-то ми толкова страхотно и които бяха и са до мен :)

1 коментар:

  1. С леко закъснение благодарностите се приемат.Продължавай да се радваш така на идиотщините ,които измисляме!:*

    ОтговорИзтриване