”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

петък, юли 09, 2010

"Шестте свещени камъка"

Това беше втората книга на Матю Райли която ми попадна пред очите :) В нея приключенията на Джак Уест и екипа му продължават и то с не по-малка динамика от преди. След случката в Египет на края на "Седемте смъртоносни чудеса" света отново е съвсем същия като преди... може би с малката разлика, че по мистериозен начин австралийци по цял свят са защитени от различни опасности...
Но това няма да продължи за дълго. Нова заплаха, много по-страшна и мащабна се надига от миналото и Джак, Зоуи, Лили и останалите трябва да се отзоват отново. Заплахата идва отново от космоса и е описана в древни текстове. Тя би могла да бъде избегната, но това крие немалко опасности.
За втори път международният екип се впуска в преследване на съкровища, преодоляване на множество опасни капани на места където човешки крак не е стъпвал от... е да кажем от доста дълго време. И отново имат могъщи противдници, включително царски наследници и бащата на Джак. В дъното на всичко е Машината. Проектирана преди хиляди години тя е създадена да запази Земята от унищожение. На шест места по света са скрити древни помещения пазещи в себе си шест Върха - огромни обърнати пирамиди чакащи когато дойде времето на върховете им да бъдат поставени шест свещенни камъка - камъни от необработен диамант с големината на тухла. Който ги сложи, получава награди - зрение, живот, смърт, топлина...
Надпреварата отново започва с пълна сила. Кой ще бъде победителя, кой ще вземе наградите? Вижте сами :)
Лично на мен книгата много ми хареса. Вече бях свикнала до някаква степен със стила на Райли и се увлякох много бързо, а и героите вече ми бяха познати и нямах търпение да науча повече за миналото им, за връзките между тях и ми беше безкрайно интересно. Изчетох я на един дъх :)

1 коментар: