”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

понеделник, юли 12, 2010

Нещо оптимистично написано набързо



Всички търсим любовта.
Откакто осъзнаваме, че я има, горе-долу от тийнейджърските си години, ние винаги я търсим, дори сами да не го осъзнаваме. Искаме внимание, искаме някой да ни желае, искаме някой, към когото да отправим ласките, които сами искаме да получим; да прошепнем милите думи, които толкова копнеем да ни бъдат прошепнати, човек на когото да изпълним мечтите и да се надяваме и да не спираме да се надяваме да изпълни нашите мечти. Искаме и си представяме как някой е до нас в хладните нощи и ни топли, някой, с когото изживяваме неповторими мигове, кото никога няма да забравим. Искаме, търсим, молим, желаем и мечтаем…
Някой някога някъде е казал, че за всеки от нас има един специален човек. Човек с главно „Ч”. Човек, който да ни разбере и да бъде до нас в лошо и добро, в болест и здраве, и който да ни обича така, както ние него. Аз вярвам в това твърдение разбира се, иначе не бих го сложила. И кой знае защо в тази лятна прохладна вечер аз реших да напиша тези неща и да засвидетелствам отново, че ВЯРВАМ. Вярвам, че е въпрос на време такъв човек да се появи в живота ни. И тогава, когато се появи, вярвам че ще дава всичко от себе си за да бъдем щастливи.
Аз сама за себе си мисля, че съм намерила такъв човек и го имам до себе си. Не знам какво щях да правя без него, той ме кара да се чувствам цяла и ме прави щастлива. Затова и преди малко казах на най-добрата си приятелка, че не мисля, че е редно да пиша това, което изписах досега. И въпреки всичко го написах… Защото ВЯРВАМ че всеки заслужава да е щастлив и рано или късно това се случва! И ми се иска и останалите да вярват в това. И да не губят надежда. Никога. Не случайно в толкова книги, песни и филми се казва да не губим надежда.
А на друго място четох че колкото повече хора мислят нещо, толкова по-лесно е то да стане реалност…

Няма коментари:

Публикуване на коментар