”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

понеделник, юли 19, 2010

Още снимки :)

Продължавам с поредицата снимки, явно тези дни музата е в полза повече на фотографските ми умения отколкото на писателските :) Тези снимки, които ще видите сега според мен са най-добрите, които аз направих в този ден. Подчертавам аз, понеже не само аз снимах :)
Заснети с :Нокия N900 (собственост на Георги, на когото благодаря за отделеното внимание тогава и за това че снимахме с телефона ти :) :* Целувки! )Място: Южен парк София
Дата: 16.07.2010 (по този повод, отново ЧРД Янче ^^ )

5 коментара:

  1. В така представените снимки има лека неточност, криеща се в авторството на съответните такива. Очаквайте подвеждане под събедбна отговорност. (nod) :D Обичам те ;) :*

    ОтговорИзтриване
  2. Много са красиви снимките,Васи.Чак да се чудиш, че са правени в София^^
    Стеф

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря Стеф ^^ Наистина си е за чудене общо взето ^^

    Георги, нали вчера махнах тези, които бях твои? О.О Тези са си само мои.

    ОтговорИзтриване
  4. Не трябваше да ги махаш, казах ти - няма значение кои са правени от мен, нали вс са за теб :)

    ОтговорИзтриване
  5. Е то след заплахата за подвеждането под съдебна отговорност как да не ги махна :D Уплаших се! :D :D :D

    ОтговорИзтриване