”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

сряда, юли 14, 2010

Pretty little liars


Те са 4, те са секси, сладки и имат тайни. А какво е основното при тайните?
Не казвайте на никого, разбира се!
Но какво става, когато някой знае всичките ти тайни?
Става опасно.
Но още по-опасно става, когато започва да ги разкрива една по една и ти не можеш да го спреш. Той сякаш е навсякъде - на улицата, в кафето, в училище, в дома ти, дори в мислите си. Не можеш да се скриеш от него, а очевидно и от миналото си. Е, Ариа, Спенсър, Хана и Емили знаят какво е да имаш тайни. Знаят и какво е някой да знае най-тайните ти мисли и чувства, както и да те преследва, но и да не знаеш кой е едновременно с това.
Съобщенията са чести и зловещи. Носят подпис. Дотук лесно, ще кажете. Ами ако притежателя на подписа е мъртъв? Тогава става зловещо...
Сериалът "Малки сладки лъжкини" е направен по осемте книги на Сара Шепърд със същото име. В България досега са излезли четири от тях. А това, което написах по-горе не е сценарии за страшен филм, а основната концепция на сериала :) Книгите не съм ги чела, персонално правило при сериал направен по книгите (Не чети книгите паралелно със сериала защото ще се разочароваш и объркаш). Това сравнително ново show на АBС (аз малко се позабавих с поста, днес излезе шестият подред епизод) разказва точно за това - за тайните, за мистерията, за едно лято и една тайна крита прилежно. Тайна разделила четирите момичета онова лято и която ги събира отново когато са изправени пред нова заплаха.

6 коментара:

  1. Георги,притеснявам се за здравето ти и нека са чорапи.Васи,нави ме да гледам сериала,наистина ^^Впрочем,за да не се чудиш-Стефи е. :p

    ОтговорИзтриване
  2. Сериала определено е убийствен ^^ Струва си да го гледаш.Интересен сюжет и развитие на действията.
    Сисчу :*

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо аз го следя вече,макар че не съм изгледала последните два епизода още.Много ме радва.

    ОтговорИзтриване
  4. Изгледай ги ^^ Страхотни са!

    ОтговорИзтриване
  5. Супер си е сериалчето, като се вманиачиш неможеш да спреш да гледаш :))

    ОтговорИзтриване