”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

четвъртък, август 19, 2010

Чиракът на магьосника

"Чиракът на магьосника" наглед е поредната клиширана фентъзи. Е да, ама не ^^. Този филм е всичко друго, но не и клиширан. Никалъс Кейдж влиза в кожата на Балтазар Блейк - един от тримата чираци на великия Мерлин, живеещ в наши дни. Последните два века Балтазар е прекарал в търсене на нещо, или по-точно на някого - момче, което да победи една от най-могъщите магьосници в историята на света, смъртен враг и убиец на самия Мерлин - Моргана ла Фей. Когато най-после открива момчето обаче, на Балтазар му се налага да изчака още 10 години заворен в битка с Максим Хорват - вторият чирак на Мерлин заел тъмна страна на магията. Десет години по-късно Балтазар и Максим се впускат в луда надпревара както за откриване на момчето така и съответно за неговото обучение или унищожение...
Кой ще стигне пръв до наглед обикновенното момче на име Дейв Стътлър и дали то ще има силите и куража да навлезе във фантастичният свят на магията, да убие Моргана, както е писано, или ще остави тя да погуби света такъв какъвто го познаваме? Това трябва да видите сами :)
Изпъстрен с много добри специални ефекти, изключително оригинален замисъл включващ реални исторически фигури от английската история, този филм има всичко, което човек би могъл да иска: екшън, драма, комедийни моменти, романтика. Самото име на продуцента Джери Брукхаймер говори за качеството и високата класа на тази многобюджетна холивудска продукция.

10 коментара:

  1. Оооо...вече си го гледала. Аз ходих вече не помня и аз кога май...:Д
    та както и да е, само една малко поправка: това е фентъзи, а не фантастика. Ина4е аз бях доста приятно изненадана от филм4ето. Изглежда6е ми като поредната дебилна детска комедия първона4ално, но после се разбра, 4е е доста добре измислено ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Съвсем правилно отбелязано :) Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  3. ФАНТАСТИКА ?! ?! Все едно не си го гледала с мен... И не, Мерлин не живее в наши дни(поне така се разбира от резюмето), а неговите ученици :) Любимото ми нещо за близкото бъдеще ^^

    ОтговорИзтриване
  4. Мило нали знаеш че аз мн мн разлика не правя колкото и да се опитвам :D ():) И да, учениците му мн ясно, нали Мерлин е умрял О.о

    ОтговорИзтриване
  5. "Никалъс Кейдж влиза в кожата на Балтазар Блейк - един от тримата чираци на великия Мерлин, живеещ в наши дни" - получава се двусмислица :)

    ОтговорИзтриване
  6. Да, разбрах, спокс :) Реших обаче, че ако не го напиша тази вечер, изобщо няма да го напиша, така че радвай се, че и до това достигнах със заспалия си мозък, мило мое вече пълнолетно лъвче ^^ :*

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотно филмче беше! Но няма какво да се съмняваме, защото тук има две много силни имена замесени, от които дори само 1 би ме изстреляло в кино салон, а именно Джери Брукхаймер и Никълъс Кейдж.

    ОтговорИзтриване
  8. И аз така си мисля, Джери Брукхаймер не съм чувала да е направил лош филм ^^ За Кейдж важи същото :)

    ОтговорИзтриване
  9. Ти не го беше чувала преди да ти надуя главата за него... ;) Или го беше гледала в Ghost Rider - ?! Epic... Сещаш се ;)

    ОтговорИзтриване
  10. Глупости :| Kой не можеше да му се сети изобщо за името бих попитала аз... ;)

    ОтговорИзтриване