”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

вторник, септември 07, 2010

Отново в София и на прага на...

...Последната училищна учебна година...
Всъщност от доста време се питам кога мина това време. Сякаш вчера бяхме 8ми, някои от нас всъщност 9ти клас и бяхме зайци и се чудехме какво изобщо търсим в новите си училища, сред новите непознати съученици и преподаватели, чудехме се дали сме направили правилният избор. Е, беше си късничко да го мислим, но все пак. След по-малко от година пак ще сме изправени пред нещо такова - кандидадстване отново. Нещо като преминаване на по-високо ниво, ново предизвикателство за ума и издръжливостта на нервите и умовете ни. Въпреки това, очаквам това време с някакъв неопределим трепет. Не е страх, не е точно радост, по-скоро копнеж по необичайното и промяната. Вярно може би сегашните ми съученици ще ми липсват, поне до някаква степен. Вярно, че новото "училище" води нови непознати неща. Вярно и че няма да е кой знае колко лесно да стигнем до там. Не съм със самочувствието, че на мен виждате ли ще ми е по-лесно защото еди-какво-си. Не съм и със мисълта, че когато живот и здраве вляза в университет ще е лесно. Изобщо не съм с такива заблуди ^^.
И въпреки това времето изтече изненадващо бързо. Поне за мен. Лятото изтече като пясък през пръстите ми, двете години някъде преди него също. Може би просто защото живях на по-високи един вид обороти. Не се спирах, както казва баща ми, и почти нямаше ден в който да си седя спокойно някъде и да скучая. Всъщност не мога изобщо да се сетя за такъв ден. Което, поне според мен е нещо хубаво, нали?
Тези няколко години бяха едни много добре изживяни години :)
Колкото до това, че се връщам в София, около седмица ме нямаше, бях малко на вилата и сега се завърнах с нови сили отново да ви тормозя със впечатленията си от какво ли не. Да, знам, много ме мразите за това :D Въпреки това, ето ви една random снимчица от престоя ми в сравнителна близост до столицата ни:
Мъгливичко е нали? ^^

Няма коментари:

Публикуване на коментар