”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

неделя, октомври 24, 2010

"Любов"

"Любов"
Елиф Шафак

За тази книга, която прочетох преди около седмица, няма да пиша много. Видях я един ден в книжарницата на Mall of Sofia и още тогава ме впечатли с червената си корица (която не съм пуснала) с интересен символ и загадъчно резюме. Няколко дни след това баба ми сподели, че е чула по радиото да се говори за книга, написана от турска авторка набрала невероятна популярност не само в Турция, а и в САЩ и различни европейски страни. Отначало не се сетих за какво става дума, но седмица - две след това баба имаше рожден ден и с леля ми бяхме излязли да и потърсим подарък :).
Отново бяхме в книжарницата в мола, която общо взето винаги ме тегли към себе си, когато съм наблизо ^^.
И тогава я видях. Лежеше си  сред всички останали. Книга като книга, но която с червената си корица със семпъл дизайн се набиваше рязко на очи сред останалите. Купихме я, защото се сетих, че баба ми беше говорила за нея. Тя я хареса :)
Няколко месеца по-късно, след прочита и, който продължи доста дълго време заради училището и уроците ми, мога да кажа, че е невероятна. Резюмето на задната корица грабва още от първото прочитане, а веднъж потопила се в историята, не можех да спра да се чудя какво ще стане накрая :).

Това не е притча за суфизма и исляма.
Това е книга за свободата да търсиш своя Бог.



Това не е разказ за средновековния поет Руми и дервиша Шамс.
Това е книга за мъката да откриеш път към себе си.

Това не е съвременната история за романтичната връзка между американка и шотландец. 
Това е книга за радостта да намериш път към другия.

Това не е любовен роман.
Това е книга за любовта.

Няма коментари:

Публикуване на коментар