”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

неделя, октомври 24, 2010

"Step up 3"

"Step up 3"


На който му е писнало от моите приказки за танци и тази поредица филми, по-добре да спре да чете до тук :D. Просто нататък ще става все по-зле и по-зле :D.
Хората, които ме познават или поне са се задържали повечко около мен, просто няма как в един момент да не са слушали за тези кино продукции или за танците като моя скрита или пък не чак толкова скрита страст. Просто заговори ли се за това аз съм човека на който му светват очите веднага :D.
И така, доживях да гледам третата част. Не на 3D, с леко лошо качество, но не можах да изтрая просто. И изобщо не останах разочарована. Беше невероятно! По-хубава беше от първата, а и от втората. Някак си тук беше... перфектно. След първото гледане мисля, че на другите все нещо им липсваше, а този беше най-добър. Музиката беше много хубава, имаше няколко момента, в които направо се влюбих!

Step up 3 е филм за приятелството. За танците, но и за любовта, романтиката и страстта, които притежават и вдъхват движенията под съпровода на музиката. За живота и хубавите моменти...

"We dance cause dance can change things! 
One move can bring people together! 
One move can make you believe you're something more.
 One move can set a whole generation free! One move...!"

<3

Няма коментари:

Публикуване на коментар