”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

вторник, март 22, 2011

Няколко думи

Доста време мина откакто съм писала тук. Имам предвид откато реално съм написала нещо по-различно от заглавия на снимки и две крилати фрази. Три месеца и нещо, почти четири.
Не е като да съм нямала какво да кажа, доста неща имаше за описване: случки, рецензии за книги, за филми, даже за музикален албум. В края на краищата обаче, все не стигах по една или друга причина до там да седна, и спокойно да напиша очерците, както бях решила. В крайна сметка сега седя и не мога да се сетя за всичко, което е жалко, понеже всичко си заслужаваше.
Предполагам още известно време няма да съм кой знае колко активна. Какво да се прави, имам доста по-важни приоритети - такива, които ще очертаят в голяма степен живота ми за напред. Така че, каквото напиша днес, това ще е най-вероятно и за следващите няколко месеца.
А до тогава, търсете хубавото и усмивките в живота, не се страхувайте да рискувате, обичате и мечтаете въпреки спънките на съдбата <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар