”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

вторник, април 19, 2011

Стъпки в пясъка...

Или Never lose hope...


"Господи, погледни самотните ми стъпки в пясъка и кажи защо винаги ме изоставяш в най-трудните моменти?" Господ отвърнал: "Не. Това са моите стъпки, защото в най-трудните ти моменти аз те носех на ръце."


Цитат от великолепната продукция "Стъпки в пясъка" на режисьора Ивайло Христов с участието на Асен Блатечки, Иван Бърнев и Яна Титова в главните роли.
Простичък, но пълен с безкрайно много смисъл, нали? Няма да се впускам в разкази за филма или в дълбоки разсъждения за смисъла му. Той трябва да се види, за да бъде почувстван и почувстван, за да бъде разбран.
Всички бягаме или сме бягали от нещо. Непрекъснато. От думите, от болката, от пороците, от миналото. Но те са там, винаги ни застигат, особено миналото. Тогава идва моментът, в който трябва да се изправиш срещу него и да се върнеш назад в спомените, да намериш смисъл в случилото се и цел за бъдещето си...
Един прекрасен български филм, показващ съдба на човек, който може да сме ние. Създаден по действителен случай, той е безкрайно истински, безкрайно прям и също толкова запленяващ. И когато осветлението в салона отново те озари с изкуствената си светлина, в главата ти дълго време остава да звучи мелодията от филма. Простичка, естествена, красива, но и сложна и тъжна, може би като самия живот...

2 коментара:

  1. Много добре казано,Васи.:*

    ОтговорИзтриване
  2. Определено ми грабна вниманието с това кратичко, но наситено с емоция ревю! Смятам да изгледам филма! Хареса ми начина по който си го поднесла!

    ОтговорИзтриване