”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

сряда, юли 20, 2011

So little so late

Пак ме нямаше купчина време, знам. 
Не съм го правила съзнателно, но така или иначе... учебна дейност, какво да се прави. Сега всички изпити минаха, станаха някакви неща и с малко повече късмет след няколко дни ще съм вече горда студентка в СУ. Надявам се това да ме направи малко по-активна. 
Малко или повече съм горда с едното си постижение (поне с него) - като взема предвид глупостите които писах и субективността на оценяването на изпита... Май трябва да се радвам.





Ениуей. Това няма значение в случая. Мисълта ми е, че отново съм тук и по този повод ще пусна няколко снимчици от днес, един много хубав и свеж следобед ^^ Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар