”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

понеделник, октомври 03, 2011

Thanks for making me...

So thanks for making me a fighter!


Толкова много неща се случиха откакто за последно съм писала, че направо не е истина...
И ето ме, в навечерието на първия академичен ден... Принципно се моля да нямаме лекции още утре (по-точно днес, след полунощ е вече xD ). Не за друго, просто искам да се запиша на спорт още утре, а няма как да стане ако целия ден съм на лекции...
Както и да е де, ще навържа някак нещата, не е това важното. Важното е, че в последния един месец преодолях страха си и се пресегнах за една мечта. А досегът с нея ме направи безкрайно щастлива. И сега съм се вкопчила в нея и няма да я пусна <3

So thanks for making me a fighter... <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар