”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

четвъртък, декември 29, 2011

И тази година отмина...

...Както трябва, завършва със зима,
Много бързо навън побеля
Заваля, заваля, заваля

Може вън да е много студено,
Може вятър да свири в комина,
Щом сме двама със тебе сами
Да вали, да вали, да вали

Ако трябва да бъда пак сам
Ще ми бъде студено и тъжно
Но от блясъка в твоите очи
Всичко в мене гори... <3

Сладка песничка, нали <3 Направо великолепна! Може да е с известната мелодия на Let it snow, но финалистите от Music Idol 3 (което, честно казано, не съм гледала xD ) се справят доста добре с интерпретацията. Както и да е, не ми беше за това думата, просто исках да ви докарам хубаво празнично настроение. Коледа мина, но това не пречи изобщо да продължа да си слушам коледните песни, преди да мина на Abba и тяхното Happy new year. И тогава край на празниците отново... Цяла година ги чакаме, и те минават като един миг, къде е справедливостта, кажете ми?!
Но и за това не ми беше думата. Радвам да ви честитя с малко закъснение Коледата и да ви пожелая прекрасно посрещане на новата (няма да е последна пък) 2012 година. Нека бъде много по-хубава и ползотворна от 2011, да е изпълнена с повече здраве, щастие, усмивки и  хубави моменти за всички! 
Весели празници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар