”Добрите момичета си имат дневници. Лошите момичета нямат време. Аз просто искам да живея живот, който ще запомня. Дори и да не го опиша.”

Оne Тree Hill

сряда, декември 12, 2012

Поредно завръщане

Бих могла да пиша за книгите, изчетени през месеците ми на литературно затишие.
Бих могла да пиша за продукциите, изгледани през периода на липса на вдъхновение.
Бих могла да пиша и за десетките прекрасни песни, намерени и наизустени.

Само че не ми се пише за тези неща.
Дори не знам за какво точно ми се пише, просто че имам нужда да пиша - физическа, психическа, емоционална, всякаква.
Дори само тези простички редове ме отвличат от негативните ми мисли...

Само пеенето ме спасява и то когато не мисля.

А не е като нещо да не е наред. Напротив, дори по всички критерии нещата са повече от добре (да чукам на дърво) - прекрасен приятел, университета ми върви добре, пея, не на последно място току-що направих прекрасен кекс, който в комбинация с нутела е най-прекрасното нещо!

Този пост е абсолютно рандъм, но не мога да подредя мислите си тази вечер... затова ето няколко абстрактни фрази и признания:

Правиш ме щастлива
Не съм идеална
Най-невероятният добър човек
Най-добрата приятелка
Моята най-близка противоположност
Близост и дистанцираност едновременно
Пазаруването като ад
Празниците като носители на нерви и напрежение
Концерт - противоречие
Объркани мисли
Силно желание за писане, по-силно от самото ми същество
Музика и тесктове, сила в думи, сила в ноти, сила в страници, сила в мен
Сняг - единствено нещо на света способно да събуди
Следобед пълен с нежност
Вечер с кратка страст и твърде малко време за всичко, нужно да бъде изречено
Умора... неизвестно от какво
Страх от умората
Палитра от чувства или как ми отнема около 5 секунди да стигна от еуфория до апатия.

1 коментар:

  1. Правиш ме щастлива - основно изискване за човека до теб :)
    Не съм идеална - никой не е и точно това е онази тайна подправка правеща ястието неустоимо ;)
    Най-невероятният добър човек - всеки има нужда от такъв до себе си
    Най-добрата приятелка - Amicus animae dimidium
    Моята най-близка противоположност - странно е...колкото по-противоположен е човек толкова по-близък го чувстваме
    Близост и дистанцираност едновременно - онези последни сантиметри до теб, които не всеки знае как да извърви?
    Пазаруването като ад - някой търси подаръци за празниците :P
    Празниците като носители на нерви и напрежение - и не намира желаните?
    Концерт - противоречие - тук ме хвана =D
    Объркани мисли - или просто са прекалено много :?
    Силно желание за писане, по-силно от самото ми същество - писането е най-доброто споделяне - изслушва те напълно,не те критикува и често ти дава отговори
    Музика и тесктове, сила в думи, сила в ноти, сила в страници, сила в мен - "Музиката сякаш полагаше бинтове, напоени с целебна течност, върху разранената ѝ душа."
    Сняг - единствено нещо на света способно да събуди - и това не го знам :)
    Следобед пълен с нежност - любимите хора правят чудеса
    Вечер с кратка страст и твърде малко време за всичко, нужно да бъде изречено - никога нямаме време да изречем всичко,а често съжаляваме,че сме изрекли повече от колкото трябва
    Умора... неизвестно от какво - добрите преживявания и мислите също уморяват
    Страх от умората - една мека възглавница и топла завивка са невероятен лек в такъв момент
    Палитра от чувства или как ми отнема около 5 секунди да стигна от еуфория до апатия. - всяка мисъл носи със себе си емоционален заряд

    А до колко съм прав ти ще кажеш :)

    ОтговорИзтриване